Selam arkadaşlar. Bebeğime ana kucağı almak istiyorum ancak otomatik sallananlardan mı yoksa ev tipi olanlardan da mı alalım emin olamadım. Sizin bu konuda bir tavsiyeniz var mıdır? Özellikle kullananlar yorum yaparsa memnun olurum. Benim için önemli olan uzun süre kullanışlı olması.
Teşekkür ederim herkese 🌸