Sultan42 merhabalar yazınızı okudum allah razı olsun bende çok korkanlardanım bende 18 haftalık ikiz gebeyim halen hissetmiyorum tekmelerini falan siz kaçıncı haftada hissettiniz bide arada agrım sızım olmasa hamile değilim diyecem daha önce 2 kaybım var çok korkuyorum sizce normal mi bu haftalarda