Zeynepikranur Kızlar hamıleyım aynı zamanda böbregım çok agrıyor yarın doktora gıdıcem ama korkuyorum bebegıme bişey olur mu dıye böyle bir durum yaşayan var mı?
MMad Zeynepikranur benim de sağ kasığım felaaket sancıyor şimdi dra geldim bu kasık ağrısı da böbrek büyümesi belirtilerindenmiş bakalım
Zeynepikranur MMad Ya inanılmaz bir acı var kıvrandırıyor bebeklerımıze zarar gelmesinde. Sızede gecmıs olsun