27+4 de kontrole gittim bebeğimin kilosunun geride olduğunu söyledi 925 grammış ve karın cevresi küçükmüş son 10 günde bebeğimin hareketlerinde gözle görülür şekilde azalma var bide siddetliyken hafiflemeye başladı hareketleri bazen hiç hissetmedigimde oluyor ama ultrasonda sıkıntı yok dedi aynı zamanda sıvın bu hafta için sınırda dedi bidahaki gelişin de azalma olursa sıkıntı aynı kalırsa sıkıntı yok dedi üstüne de kan tahlilimde gizli şeker çıktı yükleme testine giricem bu tür problemler yaşayan varmı aramız da yardımcı olursanız sevinirim