22 haftalık hamileyim yanagım dişim çok şiş diş hekimine gittim largopen 500 mg antibiyotik verdi korkuyorum sizce ne yapmam lazım içmelimiyim doktorum B sınıfından antibiyotik yazsınlar demişti ama 1gram olması gereken şeyi neden 500 mg 2 doz yazdılar anlamadım bebegime zarar vercek diye korkuyorum