Elif_p Hayır 150 olan doğuramaz mantıklı değil zaten. Eski zaman için öyle düşündüm ben, kadınlar da aynı şekilde kanamadan ölüyormuş. Bebekler de. Çevremde var evet, genelinde bebek kaybı var, 2 yaşayan 1 ölen diyorlar mesela. Yaşasaydı şununla yaşıt olacaktı diyorlar. Eski zamanda kadınlar daha fazla evlat kaybediyormuş, tıbbi yetersizlikten. Cerrahi müdahale olmadığı için