Sonunda bende bu hikayeyi yazmaya hak kazandım. 🤩🤩 Çoook şükür bunları yazabildiğim için ☺️
1 Haziran Perşembe günü doktor kontrolüm vardı. 40 haftalık olmuştuk normal doğum bekliyorduk. Fakat son iki gündür bebiş hareketleri azalmıştı. Ultrasonla muayene etti bir sıkıntı yoktu fakat nst mizi beğenmedi doktor. Tabi çatı muayenesi de yaptı fakat çatım darmış. 36. Haftadan beridir 2 cm açıklıkla gezmeme rağmen ilerleme olmamış bebek aşağıya bir türlü inmedi. Hâl böyle olunca sezeryana karar verdim. Bebeğim 4+ kilo üstünde. Şimdi İyikiiii sezeryan olmuşum diyorum. Doğru bir karar vermişim. Çünkü bebek artık içeride çok sıkışmış çok fazla morarmıştı gördüğümde. Normal doğum çok istemiştim hep zorladım herşeyi yaptım olsun diye fakat herşeyde varmış bir hayır. Normal doğum yapmaya kalksam bebeğime ya da bana bir şey olabilirmiş. O yüzden sizlere en büyük tavsiyem başta bu yargıyı yıkayalım. Ne şekilde doğurduğumuz önemli değil. Önemli olan bebeğimizin sağlığı. Yoksa işin sonunda hepimiz anneyiz 🩷
Neyseee ani bir sezeryan kararıyla eğer hazırsan bugün seni alayım dedi doktorum. Normal doğum için bekleyince herşeyimizi hazırlayıp arabaya koymuştuk zaten. Tamam dedim. Ama nasıl heyecanlıyım elim ayağım titredi. Hızlıca odaya aldılar tahlilleri yaptılar 2 saat olmadan hadi gidiyoruz dediler ben şoook. Dedim durun ya bu kadar çabuk mu 😅😅😅 Önlüğünü bile giymemişsin hadi falan derken beni aldılar. Spinalimi ameliyathanede taktılar. Kesinlikle çok konforlu ve can yakmayan bir iğneydi yeterki duruşunuzu bozmayın ve size söyleneni harfiyen yerine getirin. Bir anda ağırlaştı bacaklarım yatırdılar. 13.24 de yaklaşık 10 dakika içinde bebeğimi çıkarıp bana gösterdiklerinde bütün dünyam değişti. Yeniden doğdum resmen hayatımda böyle bir mutluluk tatmamışım. Tarif edilemez 😍😍😍 Tabi ağlamaya başladım ama nasıl titriyorum heyecandan oğlumu gördüğüm için 🩵🩵
Hemen temizlediler ve en güzel anlardan diğeri yanağıma koydular öpüştük koklaştık mis gibi fotoğraf çekimleri derken bebişimi odaya götürdüler. Bende yaklaşık yarım saat sonrası çıktım. Herşey mükemmeldi. Odaya gelince de epidural verdikleri için rahattım. Allah isteyen herkese nasip etsin. Hiç korkmayın biz kadınlar çok güçlüyüz 🩷🩷