Kızlar 34 gündür adet olmuyorum pcos var onun için zaten duzenli olmuyorum pek. 4 gün önce kaset test yaptım negatif çıktı sadece tek çizgi. Ama 4 5 gündür sabahları mide bulantısı mide yanması halsizlik hissediyorum. Negatif çıktı diye umutlanmak istemiyorum. Bu sabaha da gene öğürerek uyandım hemen kustum. Test yanlış çıkmış olabilir mi. 1 buçuk yıldır bebek istiyoruz geçen ay aşılamam tutmadı. Bu ay hacamat falan yaptırdım.