Mizginyvz hiç sıkıntı etme doğum sonrası gelecek💕 gelsin diye asla göğsünle oynama ilk süt çok önemli. Ben odama alındım hemşire geldi ilk emzirmeyi anlattı falan göğsümü sıktı çok yoğun ve baya çoklukta sapsarı çıktı ne güzel sütün geldi öyle bebek iyi beslenecek dedi dediği gibi de oldu her ay 2 kilo alarak gitti boyu ve kilosu üst sınırı geçiyordu her kontrolde, 5 yaşına yeni girdi şuan hala öyle 6-7 yaşlarında sanıyorlar