Lina36 Kizlar dün doktora gittim bebeğim 560 gram dedi bana çok az geldi sizce normalmi sizlerin bebekleri kaç gram
Youngmotherr Lina36 doktorun normal dediyse normaldir canım biz anneler çok kuruntu yapıyoruz ben de 25+3 de gittiğimde 711 gram dedi minik geldi gözüme şimdi 30+2 olduk 4 gün sonra kontrolüm var bakalım kaç olmuşum
symag Lina36 o haftalar gittim 22 yada 23 yarım kilo dedi. Kiloyu son haftalar alıyor bebek. Çok takıntı yapmamak lazım. Anne baba minyonsa zaten bebekte öyle oluyor