Azeriqizi Kizlar 36+0haftadayim ishal oldum 2gundur ve karnim surekli sertlesiyor gazimda var .sizdede oluyormu ne yapsam gecmrsi icin
Tubag1 Azeriqizi ben ishal olmadım ama karnımda sancı var hani üşütünce sancılamırız ya öyle dün akşam başladı doktora söylemelimiyim acaba