cemreakgn Anne2406 canım benim gittiğim doktora inegölden bir sürü hasta geliyor kontrol günlerimiz aynı zamana denk geliyor sürekli sohbet ediyoruz imkanın olursa iltaç akkurt u öneririm fsm de kliniği pembe mavi acıbadem ve nilüfer doruk anlaşmalı
derya_16 cemreakgn canım bende iltaç hanıma gidiyorum doğum fiyatları için nilüfer doruku biliyor musun? Orası ile anlaşması olduğunu bilmiyordum. Pembe mavi 20 bin diye duydum acıbadem çok pahalı geldi
cemreakgn derya_16 pazartesi günü gittim canım kontrole oradaki sekreter fiyat görüşüyoruz henüz dedi ama daha uygun olacağını söyledi tüm gebeler çok sevindik yeni hastane sonuçta e iltaç hanımıda çok seviyoruzzzz
derya_16 cemreakgn süpermiş çok sevindim. Evet yaa bende başka doktora gidiyordum daha önce düşüklerim oldu. Gebe kalınca devam ettim ama kafamı karıştıran şeyleri çok oldu bıraktım. İltaç hanımı buradan falan duyarak gittim ama iyiki gitmişim🥰