Bende 31+3 teyım yıkadım ütüleyeceğim. Birtane hastane çıkışı
bir tane normal takım
Pişik kremi bez
İki battaniye biri ince biri normal
Kendime pijama takımı
Lohusa takımı
Bir lohusa elbisesi
Çorap
Göğüs ucu kremi
Terlik - göğüs pedi- Depend
Bunları koymayı düşünüyorum dahasına gerek olur mu bilmiyorum şuanlık bunları düşünüyorum