Annesininmelei Rabbim razı olsun. Yavrunuza hayırlı ,sağlıklı bir ömür nasip etsin inşallah. Kaybettiğiniz yavrularınız şefaatciniz olsunlar. Cennet melekleri olmuşlar benimkiler gibi. Bende oyle düşünüyorum veren de Rabbim alanda. Netice itibari ile imtihan dünyası, bu dunyaya herşeyin sahibi oaya gelmiyoruz. Tabiki gönül istiyor bir evlat sahibi olmak fakat Rabbim ne diliyor o önemli. Dualarınızı yüreğimde hissettim Allah razı olsun. Gün Gün sayıyorum dualarla Rabbime emanet ediyorum yaRabbim ben esirgeyemiyorum ben aciz bir kulunum, sen esirge sen koruyup kola emanetini yaRabbim 🤲🏻 Ümmedi Muhammedin evlatlarinda evlatlarini inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻