Elifcanblt Kizlar 18+4 üm ben bebis hareketlerini hissetmiyorum hissedenleriniz var mı ? Ve karnınız büyüdü mü acaba nasıl durumlar 🥰
Nmhrkl Elifcanblt bu haftalarda hissedilmez canım. 24. Haftadan itibaren net hissetmeye başlamıştım 🌸
MMad Elifcanblt benim karnım büyüdü bebeği de hissediyorum dışardan da görülüyor ya hıçkırığı ya tekmesi bilmiyorum ama yapıyla alakalı bir şey hissetmemeniz de normal ☺️
Aysegul57 Elifcanblt merhaba bende 18+4 😃 hareketlerini henüz bende hissetmiyorum karnım şekillenmeye başladı belli oluyor artık. Yani 25-30 haftada çıkıyor diyenler var ama bebek şuan 15 cm şekil alması kişinin bedeniyle alakalı belli bi haftadan sonra
Elifcanblt Nmhrkl evet birde benim plesanta ön duvardaymış o yüzden daha geç hissedeceğim sanırım hareketlerini 😐
Elif_gundesli MMad 19+2 18. Haftada pıt pıt atıyordu göbüşüm şuan daha net hissediyorum karnımda büyüdü😄😄😄🥰🥰
MMad Elif_gundesli benim de atıyor karnım öyle ama şu an sağ inanılmaz kasığım ağrıyor dr a geldim inşallah kötü bi şry yoktur 😔
mugeb123 🧿🧿maşallah :) benimde karnım aynı böyle büyüdü bugün tam 20 haftlk olduk. Gören ne çabuk diyor da olabilir yani ne var 😂
Elifcanblt mugeb123 maşallah ne güzel bende hafif kiloda var o yüzden ayırt edemiyorum vallahi bebek mi göbek mi😀 kac kilo aldınız peki 😊
Elifcanblt Elif_gundesli maşallah güzel büyümüş göbüşünüz çok tatlı 😊 benimde ilk ama ben ne hissediyorum ne de öyle karnım büyüdü kiloyla yek pare biraz 😀 bekleyelim bakalım 😊