Serife14 kıza benziyor dediyse sallamıştır. Göremeyince kıza benziyor diyorlar. Bana da 14. Haftada bi doktor kız giib dedi 16 da erkek dediler ondan sonra hep erkek dediler bi ara kız gibi diyen doktora tekrardan gittim cinsiyette değişiklik yok değil mi dedim hayır yok kız gibi dedi 🤦♀️ 1 hafta sonra kendi doktoruma kontrole gittim erken doğum riskim var diye tekrar detaylı ultrason istedi orada tekrar sordum erkek dedi. O haftalarda kafadan sallıyorlar ya tutarsa.