derya_16 oda bişeymi ya,ben 34 haftamdayım kendimi hiç hamile gibi hiss etmiyorum)))sadece göbeğim var,eskisi gibi aktiv hareket edemiyorum.30haftaya kadar karnım bile görünmüyordu doğru düzgün)))şimdi 2kilo bebek😃annelik hissi hala yüklenmedi ama)))