Nisam2008 evet ben çook memnunum. Benim için önemli olan işini iyi yapması ve sorduğum sorulara usanmadan cevap veriyor olması. Bariz kötü bir insan olmadıktan sonra samimi ya da yapmacık olması bir ölçüt değil benim için. Davranışı ve samimiyeti bana yeterli geliyor canım. Doktor kimliğinden çok memnunun. İyi bir insan.