Eylempyrz 24+5 teyim dün gece aynı şikayetten çam ve sakuraya gittim özelleri aradığımda sancınız olabilir yenidoğan yoğun bakım orası en iyisi diyip oraya yönlendirdiler yüreğim ağzımda gittik. Muayene oldum bebek iyi rahim ağzı uzunluğu iyi açıklık yok bişey yok, nst çekildim orda da sancı çıkmadı. Hiçbir sorun görünmedi. Geçen hafta idrar vermiştim çok hafif enfeksiyon vardı bol su iç demişti doktorum ilaç vermek istemiyor artık. Ama onun ağrısına da benzemiyor ki sanırsın aynı adet ağrısı sanki sökülücekmişim de sökülemiyormuşum gibi arada sızı vuruyor. Dün sağ kasığım ağrıyordu bugün tam vajina kısmı mı diyim rahmimin ortası mıdır tarif bile edemiyorum bazen ağlıyorum neden oluyor bir şey de çıkmadı anlamadım gitti bu haftalarda olur demişler ama eski postları okudum bilemiyorum yine de insan telaşlanıyor depresyona girdim az önce ağlıyordum 😓😓