Dilekbyzt Merhaba Sezeryan ameliyat oldum ve şuan gaz Sıkışması için en etkili çözümlere açığım aşırı sancım oluyor tecrübeli anneleer yazar mısın 🥺
Elifmom Dilekbyzt kayısı hoşafı iç canım Zeytinyağı bı iki kaşık direk iç Zeytinyağıyla karnını ve kuyruk sokumu ovala zeytinyağı içtikten sonra mide bulandırıcı ama üstüne sıcak birşeyler iç bağırsaklar devreye girer yumuşar
Smyye0303 Dilekbyzt rezeneli anne çayları iç yemeklerine kimyon at bol bol kahvaltıda zeytinyağına kimyon at ye valla ben de bile 3.5 sene geçti hala oluyo gaz çok bide bebeğe geçiyor bizden 🤦😏çok çektim ya 3.5 ay gazliydi bebek ozaman cok sancilaniyordu
ElifKarata Dilekbyzt sanrm bagrsaktaki ilk gazı yapamadınız. Balon sisirin hemsire eldiveni de olur. Kantin den su alıp içine sıcak su koydurup karniniza koyabilirsiniz teninize değmeden.sakız çiğnemeyi de onermislerdi bana da o acıyla ne sakızı ya dedim 😪😇
Smyye0303 Dilekbyzt zeytinyağı alsa eşin evden getirse bide annen yada kaynanan kuru kayısı alıp senin için kaynatıp hoşaf yapabilir. Bol bol sıvı beslen utanma gaz gelince çıkart. Eşine söyle kimyonda alsın sen hastane yemeğine corbana kat
Mavigozunannesi Dilekbyzt kayısı ye bol su ic bide hastanede bana tebeşir tozu gibi jisey içerdiler buyuk tuvaletimi yapana kadar afedersin tuvaletten çıkamadım ishal yaptı o beni hic gaz sorunu yaşamadım su iç bol bol hem sütun olur