tahminazengin1 kızlar 31+1deyim az önce tuvaletten sonra pembe bi akıntım oldu ama minicik bi kaç damla öyle peçeteyi dolduracak kadar bile değil normal mi acaba başına gelen var mı
cahilelafanlatamazsinyorulmaa tahminazengin1 yerleşme kanaması dışındakiler pek normal değil ilaç falan kullanıyor musunuz? Devamı gelirse sakın ihmal etmeyin. Doktora gidin.
Sirkelimon tahminazengin1 kendime göre yorum yapacak olsam kesinlikle giderdim ne olur ne olmaz cana zarar geleceğine uykumdan olayım
tahminazengin1 cahilelafanlatamazsinyorulmaa ilaç vitaminleri kullanıyorum bi de 2 gün önce kan uyuşmazlığı iğnesi oldum ondan olabilir mi sanmam ama
tahminazengin1 Yagmurmeric ya işte çok minik ve pespembe oldu fotoğrafı var da buraya atmak istemiyorum rahatsız olan oluyo diye gitmelik bi durum var mıdır
cahilelafanlatamazsinyorulmaa tahminazengin1 siz yinede bir hastaneye gidin böyle sabaha kadar beklemek olmaz korkmayın sakın dua edin
Yagmurmeric tahminazengin1 belki kullandığınız ilaç iğne vs. İçeriğindeki bişey bile dokunmuş olabilir. Belki enfeksiyon kaynaklı olabilir ki bu da erken doğumu tetikler. Plesenta pervia konumunda olabilir. Tabi en kötü ihtimaller bunlar her zaman tedbir almak lazım gitmenizde fayda var
tahminazengin1 Sirkelimon yok uyku için değil gidilecek bi durum mu diye sordum yurtdışındayım da o yüzden pazartesi de uçağım var türkiyeye dönücem korkuyorum bi sıkıntı çıkacak diye
tahminazengin1 cahilelafanlatamazsinyorulmaa Dün gittim açılmam varmış 2 cm ilaç başladı erken doğum olmasın diye uçağa binebilirsin dedi bi sorun yok dedi daha 31 haftalık açılma erken sanki ama allahtan hayırlısı artık pazartesi de yolculuğum var mecbur türkiyeye dönmek zorundayım doğumum orda olacak😔