Hanifeak Gyed benim iki tane düştü ikisi de erkekti sonra bi oğlum oldu şimdi hamileyim ve yine erkek 😃bende kızım olsun diye çok istiyorum ya ama daha gözüm kesmez 😰😂
Hanifeak Gyed ya bana da 4 tane erkekten sonra kız olmazsa hayata küserim hamile kaldığıma kızarım diye korkuyorum 🙄ama yine de kızım olsun diye son bir kere daha evladım olsun diye düşünüyorum bakalım hayırlısı 🤷♀️
Cnnakbb Gyed sağlıkla doğsun inşallah benimde 3. Erkek geliyor kesin dedi doktorum hayırlı sağlıklı olsunlarda tabi gönül ister ikisindende olsun kısmet
Gyed Cnnakbb canım bende erkek olacak diye düşünüyordum gerçekten inanılmaz bir mucize gerçekleşti rabbime şükürler olsun allahım olmayan kapılara versin
Hanifeak Cnnakbb evet ama iki tanesi 2 aylık 3.5 aylıkken düştü 😔bir tane oğlum var şimdi de 20+3 lük bi oğlum var 😅düşen ikisi de erkekti