Liya98 enfeksyn vardır belki ama gebelkte akıntı çok normal zten kadn doğma gittğinde söylersn bakarlar rengine göre ya normal diyolar ya ilaç veriyolar zten sen folikasitini kullan hcg de ver yat dnlen zoru başardın şimdi diğer zor kısımda artk hamilesn 🥰🙏🥹