Bereninannesi Kızlar kızım 4 ay 22 günlük kafasının arkasında düzleşme oluşmuş sürekli olmamak kaydıyla sıkça sırt üstü düz yatırmaktan oldu sanırım bebeği bu durumu yaşayıp sonradan şekli düzelenler oldu mu aranızda çok kafaya takıyorum bişey olur mu 😔
Sirkelimon Bereninannesi daha tam şekil alması için erken bir sağa bir sola yatırın uyuturken düzelir
esraEb Bereninannesi benim yeğenimde de olmuştu ama düz değil sivri olmuştu onun. Yatış pozisyonu değişince düzelmişti. Şu an 15 yaşında kızçemiz
Eymenmoms Bereninannesi ya ben oğlumu hep sayarak yatırdım bi sağ bi sol bi yüz üstü bu konuda arkadaş uyarmıştı sorun yaşamadım tavsiye ederim bide yastık almıştı kız kardeşim onunda faydası olablir
Bereninannesi Sirkelimon kalıcı olmasından korkuyorum inşallah düzelir dediğiniz gibi yan da yatırıyorum bakalım
Yeniannebulutlu Bereninannesi dogdugundan beri hep yan yatırdım her emzırmede bir saga bır sola olavak sekılde. Ve çok güzek yusyuvarlak oldu. Kendı kafam düz oldugu için takıntıluydım bu sekılde yapmam herektgını okudum. Sız de boyle deneyın bi.
dilinkopsunemi-bisus Bereninannesi doktorum öyle dedi ki kafası aşırı sivri olan oğlumun akran grubundan iki arkadaşımın bebekleri düz kafalıydı biri de sivri kafalıydı şekli gözle görülür şekilde düzeldi düz kafa yastığı falan işe yaramıyor bi kaç doktor öyle demişti
Bereninannesi Kubrasinan yenidoğan dönemden itibaren yastıkla yatırdım ama yastık dediğimde ufak ince bişeydi hani şu anne yanı yataklarının yastıkları oluyor ya ondan
Kubrasinan Bereninannesi normalde yastık konulmaması lazım yani annelerimiz öyle derler benimki daha dogmadı bende dogdugunda belli bi zamana kadar koymuycam yastık araştırın belki yastık yapmıştır
Bereninannesi esraEb düz kafa yastığı aldım bakalım umarım işe yarar yan da yatırıyorum ama bariz biz düzlük olmasa da göze batıyor ya aman canları sağ olsun sağlıkları yerinde olsun da evlatlarımızın gerisi boş gerçekten
Bereninannesi Eymenmoms düz kafa yastığı aldım bakalım umarım işe yarar yan da yatırıyorum ama bariz biz düzlük olmasa da göze batıyor ya aman canları sağ olsun sağlıkları yerinde olsun da evlatlarımızın gerisi boş gerçekten
gizemmm30 Bereninannesi benim oğlumda da aynı sorun vardı. Doktorumuz yan yatış yastığı önermişti. Kullandık çok çabuk toparladı. Sizede öneririm.
Bereninannesi gizemmm30 düz kafa yastığı aldım bakalım umarım işe yarar yan da yatırıyorum ama bariz biz düzlük olmasa da göze batıyor ya aman canları sağ olsun sağlıkları yerinde olsun da evlatlarımızın gerisi boş gerçekten
Bereninannesi Seval2468 düz kafa yastığı aldım bakalım umarım işe yarar yan da yatırıyorum ama bariz biz düzlük olmasa da göze batıyor ya aman canları sağ olsun sağlıkları yerinde olsun da evlatlarımızın gerisi boş gerçekten
Edaydemir Valla annem beni o kadar düz yatirmiski kafamın arkası dümdüz tesettürlü olmasam nasıl olurdu bilmiyorum ama en kısa sürede çözüm bulun ilerde sıkıntı yaşar ben çok rahatsızım
Bereninannesi Edaydemir düz kafa yastığı aldım bakalım umarım işe yarar yan da yatırıyorum ama bariz biz düzlük olmasa da göze batıyor ya aman canları sağ olsun sağlıkları yerinde olsun da evlatlarımızın gerisi boş gerçekten
Bereninannesi casper12 düz kafa yastığı aldım bakalım umarım işe yarar yan da yatırıyorum ama bariz biz düzlük olmasa da göze batıyor ya aman canları sağ olsun sağlıkları yerinde olsun da evlatlarımızın gerisi boş gerçekten
Aselkusunannesi_ Bereninannesi Kızımı sağ sol olarak dönüşümlü yatırıyorum ama sırt üstü yatıyor. Arkasından destek veriyorum dönemeyince ağlıyor, sırt üstü olunca susuyor. Benim kızımda da var o sorun. Pek belli olmuyor ama çok hafif sivri gibi kafası ne yapıcam bilmiyorum
Bereninannesi Aselkusunannesi_ Allah bağışlasın evladınızı inşallah sizi çok iyi anlıyorum benim kız da farksız değil
Eceecim Bereninannesi 40 ından itibaren düz kafa yastığı kullandım. 2 buçuk aylık oğlum kafa şekli güzel. Belki sizde de işe yarar
Bereninannesi Eceecim düz kafa yastığı aldım bakalım umarım işe yarar yan da yatırıyorum ama bariz biz düzlük olmasa da göze batıyor ya aman canları sağ olsun sağlıkları yerinde olsun da evlatlarımızın gerisi boş gerçekten
Bereninannesi Papatyaa_severrr000 öyle yapıyorum ama artık hareketlendiği için bi bakıyorum yine sırt üstü yatmış oluyor ben de hiç düzelmemesinden korkuyorum