Kızlar 5 6 aydır kaşınıyorum alerjim yiyeceye karşı ama bulamadım hangi yiyeceye 2günden bir alerji ilacı kullanıyordum setrin10 mg ne kadar doktora gitdim tedaviler oldum geçmedi dün tüp bebek transfer oldum şimdi bilmiyorum hangi ilacı içeceyimi bir alerji için ilaç var AERİUS 05.mg onu içdim dayanamıyordum kaşıntıya düşündüm 10dan 05 iyidir diye sizce hamileliye bir zararı olurmu embrionun gelişimine çok korkuyorum son olarak hamileyken alerji olanlar hangi ilacı tavsiye edersiniz?