Evet kızlar gece gece uyku tutmadı bende size sarayım dedim. Siz eşinizin doğumda yanınızda olmasını ister miydiniz? Ben şahsen çok araftayım. Bir yandan istiyorum elimi tutsun bana destek olsun bir yandan da istemiyorum daha çok strese girerim eski usül o dışarda beni beklesin. Ağlasın merak etsin kudursun ahahsha sizinde fikirlerinizi merak ediyorum açıkcası