Merhaba kozlar 8 aylık evliyim bi gebelik yaşadığım 6 haftalıkken kalbi durduğu için kürtaj oldum üzerinden 6 ay geçti bu ay korunmadık ama nasip değilmiş adet oldum ovülasyon testi nedir nasıl kullanılır hiç bilmiyorum bilen varsa bana detaylı anlatabilir misiniz şimdiden çok teşekkür ederim