Pamuk Bebisinannesi29 Ben mersinliyim.Bizim ordada kutu derler.Hemn anladım hatta inanmadım başlığı görünce 😃
2minnos1anne Hele bi grup var ki herkesi lincliyo herkese kotu yorum yapip post sabote ediyo Allah korusn onlardannn😂
Gevrekboyozz 2minnos1anne evet birkaç kere bende denk geldim allahtan ablanın kutusuna gelmediler amskakskkaks
2minnos1anne Gevrekboyozz 😁😁😁😁 kesin yine canim modlarim onlari uzaklastirmislardir her postun icindelerdi her postta bosan diyen vardi cete gibilerdi resmen aman aman
ku4iremmmm- Vallahi gece gece sesli güldüm kutum yazınca 😂😂😂biz onu küçükken derdik ya annelerimiz öyle derdi valla çatladım gülmekten çocuk karnımda sallandı durdu
pandoraninkutusu Osenolsanbari ne bilim hepsi gülüyor anam biride demiyor şundan avratlar aldı başı gidiyor 🤣