Daha bu sabah burdan doğum hikayelerinizi okuyordum hiçbir doğum belirtisi olmayan ben ne zaman doğum yaprım diye kara kara düşünüyordum ama çok şükür bende doğum yaptım şöyle anlatayım sabah yürüyüş yaptım eve geldim uzandım yattım biraz karnımda çok kasılma oluyor du normal sandım ama öyle böyle değildi karnım çok serti bi buçuk yaşında kızım var ona yemek yediriyordum birden altımdan su aktı ama hiç bir şekilde sancım yoktu sadece karnımda kasılmalar oluyordu eşimi aradım suyum geldi dedim sancım yoktu ama dediğim gibi eşim hemn geldi hastaneye yatış yaptık nts de sancım çıkıyor du doktor geldi baktı 3 santim açılmam da vardı ben çok şaşırdım hiç bir şekilde hiç sancı falan yoktu ama ilerleyen saatlerde sancım olmaya başladı bu sefer ağırdan yerimden kıpırdayamıyor dum düzenli sancılarım başladı suyum daha çok geldi doğumum başladı kaç saatde 8 santim açıklığım oldu Allah herkese kolay doğum nasip etsin inşallah 🙏 biraz karışık anlatım ama sorularınız varsa sorabilirsiniz 🥰