İkea beyaz klasik beşiklerinden al yıllarca yatıyo bebekler canım hem ilk iki yıl aynı odada olmayı tavsiye ediyo pedagoglar falan. Yani dolabında verebileceğin bi köşe falan varsa bi iki yaşına geldikten sonra al bence oda insanın fikirleri değişiyo hergün. Büyüyünce ben ikea büyüyen yataklardan aldım odaya ondanda çok memnunum tavsiye ederim küçücük sonra ihtiyaç oldukça büyütüyosun