Ben 5 haftslıkken kese göründüğünde tartılmıştım, 69 kilo idim. Şimdi 12+ 5 im ve 64 ün altına düştüm. Hiç iştahım Yok. Bulantılarım azLdı ve rennie kullanıyorum bi de regenesis max vitamin hapı. 1 haftadır kusmuyordum bugün sabah dişimi fırçalarken kustum yine😞 Hep bi rahatsızlık ve uyuma isteği var bi de hiç bişey yemek istemiyor canım. Çalışıyorum ama işim ağır değil şükür. Doktor 2 li taramada bebek iyi 13 haftadan sonra yediklerinden beslenir şimdi bebeğin aç kalıyor gibi düşünme ama kilo vermemeye bak katı şeyler ye ki kusmayasın dedi. Hamilelikten önce 1 sene içinde aldığım 12 kiloyu vermek için psikolojik olarak çok yıpranmıştım. Herkes sen bu kiloyla hamile kaşırsan hiç veremezsin diyordu. Ama bi türlü kilo verememiştim( evlendiğimde 57 idim)şimdi de hamilelikte bu iştahsızlık ve kilo kaybı sorun olursa diye endişeliyim.