Iyi geceler kizlar dün baslik açmıştım sancim ve kasilmalarim var doktor yatış verdi diye. Bugun ikindi civari kanamam oldu biraz yarim saat sonra falan da aniden suyum geldi dogumu durduramadi doktor acilmam hizla ilerledi ilk muayenede 4 5 cmdi. Sonrasinda 7 8 cm oldu sevk verdiler hemen sehir hastanesine buraya gelene kadar da acilmam 10 cm oldu normal doğum için ugrastirdilar ilk once ebeler bayagi sanci cektim duramiyordum yerimde. Sonra doktor geldi normal dogamaz bu bebek sezeryana almamiz lazim dedi. Aksam 20.30da sezeeryanla doğum yaptim bebegi goremedim aglamadi bile yavrum. Doğduğunu anlamadim direk çocuk doktorlarina teslim edip yogun bakima aldilar. Kac kilo dogdu bilmiyorum. Herkesten dua istiyorum bir an once toparlansin bebegim. Biraz aceleci çıktı sıpa