35 haftalığız bi kac gündür kalçamdan bileklerime kadar ağrılar başladı
Yataktan kalkarken çok aşırı zorlanıyorum hareket edemiyorum 😭
Bel agrısı da var
Ayaklarım şişti iyice yanıyor sanki ödemden
Bu haftada normal mi bu ağrılar tecrübelerinizi yazar mısınız ❤️