Nagihsall ben heralde dunyanin en kabiz insanlarinsan biriyimdir.hamilelik oncesinde hep bitki caylari ve bekuniks gibi haplarla tuvalete cikardim.hamile kaldiktan sonra tabi onlari icemedigim icin doktorum duphaloc onerdi.gebeligim ogrendigimden beri iciyorum.bir kapak aliyorum artik ben .duzenli kullanim cok onemli afedersiniz diskiyi yumusatip cikisi kolaylastiriyor.tadi berbat ama kabiz olmak cok daha kotu.uzun vadeli kullanimlarda oneriliyor buarada.sevgiler