Uselemekndz Ben 30 haftalıkta gittiğimde doktora bana 2 hafta sonra gel nstye giriceksin demişti . Siz ne zaman başladınız hemde nasıl oluyor kızlar anlatabilir misiniz ?
EymeninAnnesi__ Uselemekndz 32 haftalıkken başlamıştık bizde bebeğin kalp atışlarına ve sancılarına bakıyorlar cihaza bağlıyorlar karnını 10 dakika felan uzanarak o cihazla bağlı kalıyorsun 😍hastaneye kntrole her gitmende nst ye giriyorsun 😇😇
Havvaca Uselemekndz ben en son 27 haftada muayene oldum. Dr 32 de gel dedi. Nstye sokacağım dedi cumartesi 31+6 oluyoruz randevumuz öyle denk geldi bakalım ilk nst heyecanlıyiz ♥️
gamzeserenn Haftada başladım bebeğin kalp atışlarını hareketlerini ve sancınız olup olmadığını takip eden bi cihaza bağlıyorlar yaklaşık yarım saat sürüyor. Sonucu doktora gösteriyorsunuz o kadar
Uselemekndz Yani haftam normal değil mi çünkü internette 36. Haftadan başlar demişti ben daha var sandım ama böyle sona yaklaştıkça heyecanlanıyorum çok şükür bir sıkıntı yok. Normalse içimi rahatlattınız kızlar çok sağ olun🫶🏻
Biyolog-anne Uselemekndz 35 de başlicaz biz, karnın tok olsun hatta tatlı bişiler de ye ki bebiş hareketli olsun aksi halde istediği verimi alamayınca 1 saate kadar uzatabiliyor Dr . İlk gebeliğimde yaşadım 😅
Uselemekndz Çok sağ olun kızlar gerçekten şuan 31 + 4deyim ayın 19unda randevum şimdiden heyecanlıyım. Rabbim bebeklerimi sağlıkla sıhhatle kucağıma almayı nasip etsin inşallah 😍
1asel-duru Erkenden sancı gelince 32 haftada başladık geçen cuma normalde de 33 ,34 de bakiliyor herhalde duruma göre erkende olabilir karnınız dan lastikle bağlanmış iki cihaz var yarım saat kadar bebeğin kalp atışları ve sizin hissetmediğiniz sancıları ölçer
Nurkcy Uselemekndz 34 de başlayacağım ama geçen hafta şiddetli kasık ağrısından dolayı acile gittiğimde gece girmiştim.. Bişey çıkmamıştı..