Mrve12 Kızlar 1.58 boy 70 kilo doğumuma 1 hafta kaldı. Depend bezi hangi beden almalıyım ? Bir de sezeryan olucam sizce dikişi terletir mi kullanışlı olur mu ?
Goncagul03sahin Mrve12 bence L beden al ben de şuan 70 kiloyum 27. Haftadayız ama sezeryanla olan doğumda kullanışlı olur mu bilmiyorum
Mre Mrve12 m yada l al . Bol olması biraz daha iyi oluyor ben çok rahat etmiştim bir sürede kullandım
Burcumommm Mrve12 Ben kullandım sezeryanda rahattım sorun yaşamadım öyle rahatsız edecek bir yapısı yok
Gzdde Mrve12 bn 157 boy 70 kiloyla m beden rahat oluyordu sezeryan normal farketme deepend büyük kolaylık
Gzdde Goncagul03sahin sezeryan olduktan sonra kullandım büyük kolaylık egilip kalkma açısından kolay olurmu dediysen bi giyerken biraz zor ama kanamayı anca o toparlıyor
Goncagul03sahin derya61_ ozaman ayn xl al bari ben trendyol yorumlarından yola çıkarak almıştım daha kullanmadım 2 ay var doğuma