Havvaemre Htcsyluu Makyajı bilmiyorum ama arkadaşım bilmeden dolgu yada botox yaptırmıştı dehşet enfeksiyon oldu şişti ağzı yüzü,patlattılar sonra iltihap olmuş
ballikedii Htcsyluu makyaj ve botox tarzı şeylet önerilmiyor ama ipek kirpik ve jel yırnak ta sorun yok diye biliyorum ben
Htcsyluu Havvaemre onu bende daha önce baş agrısı için botoks yaptırdım blyrm şişme ve agrı oluyor benm merak ettiğim Kalıcı makyaj yani microbilendg eğer yaptıran varsa yazarsa çok iyi olur
Lur-2006 Htcsyluu ben manikür pedikür bile yaptırmıyorum mikrop kaparım diye korkup. Şart değil sonuçta doğumdan sonraya bırakabilirsiniz bence
dexter Aslibali yurtdışındaki birine de doktoru oje ve ruj kullanma demiş, ilk zamanalrsa okumuştum ve hiç kullanmadım. 8 aydır nenem gibi geziyorum dşsjksh
Htcsyluu dexter bende Almanya’da yaşıyorum Malesef protezlerle takmak kirpiklerle heryeri yaptırma çok insan görüyorum