Gokce16 ben de iltaç hanımda takipliyim, çok memnunum. Her türlü soruma içtenlikle cevap veriyor. En ufak aklıma takılan bir şey olduğunda arıyor mesaj olarak cevap veriyor mutlaka dönüyor. Muayenelerimiz ayrıntılı oluyor ve her türlü konuyu muayene bitiminde konuşabiliyoruz. Eşine 12.hafta muayene olmuştum 2li tarama testi sonrası 24.haftamda ayrıntılı yine Özgür Bey yapacak. Sonsuz tavsiye🫶