babyasyanil Çok duygusalım gerçekten. Oturup ağlayasım var. Çok çabuk geçti sanki hiçbi şey anlayamadım. Bi yandan bitmesin istiyorum bi yandan kavuşmak istiyorum. Rabbim herkese tümmm isteyenlere bu duyguları tattırsın inşallah ❤️ tutmayin ağlicam
Ruyagibi1 babyasyanil valla ben de senin gibiyim kimse görmesin benim yanımda olsun hep kimse dokunmasın istiyorum o kadar kıskanç biri de değilim aslında ama hormonlardan mıdır ne🥰🥰
Biryeniannee babyasyanil gözün aydın benimde geldi buton cok farkli hissettim 🥹 bi an önce gelsin istiyorum ama doğum korkusu basladi şimdide 😭
babyasyanil Biryeniannee bendede cok fazla basladı simdiden 😔 minik bi operasyon geçirdim sezaryenden korktum normal olsun diyorum😅
Biryeniannee babyasyanil sezaryenden bende çok korkuyorum normal olsun istiyorum inşallah ama ondanda korkuyoruz😅😭 bebisin dönmüş mu Benimki baş aşagda dönmüş şükür ki