Nursena0378 Sizler ne durumdasınız yarın kontrolüm var 3 haftadır haftalık gidiyorum geçen hafta çatı muayenesi oldum normal doğum a uygun görüldüğü için bekliyoruz ama hâlâ tık yok heyecanlanıyorum gelsin istiyorum neler yapabilirim sizce
Nursamir Nursena0378 benimde ilk gebeliğim 38+5 şuan çok sabırsızım ve hamilelikten çok bunaldım hiç bir şey yapamıyorum çok zorlanıyorum iyice ağırlaştım doğsun istiyorum 🤢
Haticezk Nursena0378 39+2 hurma yiyorum yürüyüş yapıyorum merdiven inip çıkıyorum yerleri çömelerek siliyorum ama yok gelmiyor 0 sancı 😅
Elisanne Nursena0378 Bende saat 00.00 olması itibari ile 38+6 oldum. Günde 5-6 adet hurma yiyorum bir önceki doğumumda çok faydasını gördüm ve böğürtlen yaprağı çayı içiyorum. 36. Haftadan sonra içiliyor bu çay erken doğuma sebep olduğu için. Sıcak suya oturuyorum açılma olsun diye. İnşallah 39. Haftada kucağıma alırım. ( Amin )
Cananbek 1998_03 benim bu sabah hafiften aynı adet görür gibi bel be kasık ağrım var korkmaya başladım doğum başlıyormu bilmiyorum
Nursena0378 Eg21 benimde öyle kontrol de sıkıntı yok nst ye giriyoruz herşey normal çıkıyor gelmicek herhalde diye korkuyorum
Gozde122142 Eg21 bende 39+3 benimde aynı hiç sancım çıkmıyor 41kadar bekleriz gelmezse yatış veririm dedi doktor
Eg21 Nursena0378 daha vakit var diyor annem kendini strese sokma diyor ama işaret bile olmayınca düşünmeden edemiyorum bende
1998_03 cauuv1 bu aslinda şancı demekmiş. Benim nst de 5 dakikada 1 cıktı ama sanci hissetmiyodum hiç biskeilde sadee sertlesme kasılma şeklinde doktorum bunun şancı oldugunu soyledi
1998_03 Nursena0378 kaç olduğuna bakamadım ama sancı çıkıyor onun dışında ben hiç birsey hissetmiyorim açılmada yoookk
cauuv1 1998_03 aa ciddi misiniz yaa benim karnımda bütün gün toplanıyo hep sert taş gibi hatta kare şeklini alıyo. Peki sancınız mı varmış sonuc olarak ne dedi doktorunuz dogumla ilgili bisey diyomuydu
Nursena0378 @“1998_03”#p28167054Allah yardımcımız olsun valla heyecandan kalbim küt küt atıyor ama benim sıpa gelmiyor bı türlü
Eg21 1998_03 Salı günü kontrolümüz vardı kanalda değil dedi doktor baş gelişli ama hala kanalda değil en fazla 41. haftaya kadar bekleyebiliriz dedi doktor
Nursamir Eg21 cinsiyeti nedir aceba benimki erkek erkekler gec doğuyor diyor herkes doğrumu aceba 🤦🏻♀️