Naz-0900 bende 41+1 suan dün kontrolüm vardı ultrasona göre 40 hfataligim nstede sanci felan ciikmadi acilmam da yoktu acilmama bakarekn cok canim yandı eve geldim kahverengi lekelenmem vardı aksamda iliski yaşadım esimle sonra uyudum gece 1 de sancılar beni uyandırdı düzenli sancılar degil daha ama nişansa eger oda geldi pembe sümüğümsüydu azar azar gelmeye de devam ediyor bakalım inşallah kolay bir doğum olur cok korkuyorum doğumu tetikleyen de bence acilmama baktı kadin ardindan gece de ilişki yaptigim için bence ondan oldu yoksa kızımın gelmeye hic niyeti yoktu ahhh şuan bile sancılar vuruyor beni