32Annee Nerelerden alıyosunuz 25 haftadayım evde rahat şeyler gitmeme rağmen lastik kısımları iz yapiyo sonra tedirgin oluyorum Ama hamilelik pantolunu da bulamdım rahat bisey sadece tayt var bende tayt giymiyorum siz nerelerden aliyosunuz ?
pitircikannesi1 32Annee defactodan aldım bir tane 30 tl bir tane de de waikiden aldım 45 tl . Esnek likralı hamilelik pantolonu dar paça başka da almayı düşünmüyorum yeterli 😀 22 haftalıgim yeni giymeye başladım
Burcu35 32Annee valla canım ablam almış hamile eşortmanı pantolonu bende ondan aldım hepsini😂 lcw den almış çok rahatlar tavsiye ederim
Kanarya 32Annee yazın bol bol elbise giymiştim, defactodan da iki tane hamile pantolonu almıştım onlarla bitirdim hamileliği :) zaten son 1hftam kaldı tahminen doğuma, lcwaikikide de var hamile pantolonları 🙋🏼
Glitter 32Annee yazi bir iki beden buyuk elbiselerle gecirdim, suan 38. Haftamdayim ve havalar sogumaya basladiginda sadece tayt aldim, ustume esimin kiyafetlerinden giyiyorum cunku bence hamile kiyafetelri cok cirkin oluyor 😑
32Annee Burcu35 aynen en kısa zamanda alış veriş yapicam lâstik kısmı iz yapmış insan tedirgin oluyo ya suyun içinde güvende ama gereksiz tedirginlik belkide
AygyulSina 32Annee iki tayt bir kot bir mont baskada bisey almadim hamilelik kiyafeti olarak dahada almam heralde 32 haftaya geldik az kaldi artik. Alirsam alirsam bir ayakabi alirim spor ayakkabılarım disinda hic biri olmuyor 🙄🙄
32Annee AygyulSina şuan için ayakkabıda sıkıntı çekmiyorum ama ilerkilerki haftalar da şişmeler cok olursa ihtiyaç olucak tabiki
Burcu35 32Annee ah evet gereksiz ama insan tedirgin oluyor evdeki eşortmanlarım hep göbeğimin altında duruyor 😂
Gulcag 32Annee aşkım hamile kıyafetlerini hiç sevmiyorum çok kötü duruyor zaten şişmiş durumdayız iki katı gösteriyor bende herşeyin büyük bedenini aldım eşofman tayt tunik vs öyle daha rahat daha şık oluyor lcwden eşofmanla taytı aldım hamile için sadece onu da lastiği düğmeli beli büyüyebilenlerden aldım gayet rahat😇 onun dışında herşeyi büyük beden alıyorum sonrasında da rahat kullanırım çünkü tayt tunik seviyorum zaten 😇
1850 32Annee evde gıyeceksenız ben defacto ve lcw dan hamıle esortmanı ve tşörtleri aldım onları gıyıyorym evde cok rahat.😊dışarısı ıcınde defactoda cok guzel hamıle pantolonları var