Lunalunay Kizlar yumurtlama günlerinden sonra bir şey yapıyor musunuz tutunmasi için? Mesela düzenli uyguladığınız bir beslenme var mi tutunmayla ilgili ? Elimden geleni yapayim diyorum ama sadece regl gününü beklemek yeterli mi 🥲
balbadem1 Lunalunay bende sadece bekliyorum ve triplere giriyorum pazar günü yumurtlama pazartesi çatlama gördüm beklemek aşırı zor 😬😬