Kubra_haciomer Selam kızlar. 1haftadır folik asit olarak diofol kullanıyorum ama mide ağrım aşırı arttı ağlatacak derecede ve ağzımda değişik bir tat var. Halsizliğim had safhada kafamı taşıyamıyorum . Var mı aynı durumu yaşayan?
Aslan10 Kubra_haciomer bende öyleydim kusuyordum ne yesem içsem bıraktım çok ağır geldi bana aynı ilaç hatta geçen bende yazmıştım mide bulantısı sorunlar yaşayan çok varmış