z2944 Selam hanımlar, çakmak erdem hastanesinde ayça hanıma gidiyordum ilk randevumda hastaneden ayrılacağını söyledi bir hafta sonra da ayrıldı zaten. Şimdi Gülçin hanımı düşünüyorum burda gülçin demirövene gidip memnun kalan doğum yapan var mı?