Kendim 30 yaşımdayım 5 yaşımdan beri hiç kedisiz kalmadım. Şu an hamileyim 31 haftalığım, 3 tane kedim var. 3+1 ev tuttum, düzenimi bile onlara göre ayarlıyorum, özel oda yaptım asla vermeyi düşünmem. Ayrıca kendimdede alerji var kedi tüyüne karşı. Bunu da parazit aşılarını düzenli olarak yaptırmaya başladıktan sonra çözdüm. Yani bebeğinizde önemli elbette ama sırf bu yüzden sahiplendirmeyi aklınızdan geçirmeyin. Onlarda birer evlat sizinle bağ kuruyorlar. Başka bir düzene mutlaka alışırlar ama alışana kadar yaşadıkları stres ömürlerinden götürüyor. Bu zamana kadar mutlaka kedi tüyü yutmuşluğumuz vardır Allaha şükür hiç öyle söylenilenler gibi bir durum yaşamadım. Aşılarını düzenli takip ederseniz bir sorun olmaz. :)