Kızlar 31 .haftaya girdim. Ama artık kendimi taşıyamıyorum. Ayaklarım ve dizlerim aşırı ağrıyor. Dayanılmaz hale geldi artık. Yürüyüş yapamıyorum biraz ayakta kalsam daha beter oluyor. Bebeğimde biraz iri gibi. Aynı şeyleri yaşayanlar kimler? Tavsiyesi olan var mı?