Düşük tehdidin varsa ev işi dahi yapmamanızi öneririm kaldı ki seyahat. 13+2 deyim annemlere 3 ay gitmedim 2 saat mesafedeler tehdit herhangi birşey olmamasına rağmen. Dün gittim özlediğim için. 2 saatlik yolculukta belim aşırı ağrıdı ve rahatsız hissettim karnimda birşeyler battı . Her hamilelikte farklı doğrusu ama dediğiniz gibi düşük tehlikesi varsa gitmemeniz daha hayırlı olur .