Momyone Arkadaşlar gebeliğimin ilk ayı hafif ağrım var kasıklarda belimde de aynı şekil bu normal mi şu an 🥹
Minederin Momyone normal heralde cnm bende yeni ogrendim hamile oldugumu benimde sag ve sol taraflarima agri giriyor ve belim agriyor
iremkoftercioglu Canım ilk aylarda adet olacakmış gibi ağrılar hissetmen çok normal benim 10. Haftaya kadar kasıklarımda ağrılarım oluyordu çok şükür sağlıklı bir bebek korkma
Ddffffnnmmmm Nur_50 adetliyken de kasikla bel agrisi normal mi normalde bole belirtilerim hic olmazdi ama simdi kasiklarim sanki batior
Dolphin16 Momyone bende 7 haftalık oldum ara ara ağrım oluyor yine ilk zamanlarda normal . Benim kasıklarım ağrıyor bel ağrısı bi kere falan yaşadım ama en çok kasıklarım ağrıyor adet olacakmışım gibi .