Ryhn55_ Kızlar aranızda akraba evliliğinden çocuğu olan var.mi varsa sağlık durumları nasıl 36. Haftama girdim ve çok korkuyorum çocuğumda bir sıkıntı olacak diye sürekli veseveseleniyorum detaylı ultrasona da gitmedim bu arada..
Zeynepozcan Ryhn55_ sağlık durumları nasıl Herkesin durumu aynı olmayabilir Ryhn55_ çok korkuyorum çocuğumda bir sıkıntı olacak diye sürekli veseveseleniyorum detaylı ultrasona da gitmedim Yani hem çok korkup hem de niye gitmediniz ki?
Sevgi56 Ryhn55_ her akraba evliliğinde çocukta sorun olacak diye bişey yok düşünme böyle, detaylıya neden girmediniz
abilgen Ryhn55_ akrabalık dereceniz nedir? Çünkü hastalık gelişme riski mevcut olan akrabalığın derecesine bağlı.
Gevrekboyozz Ryhn55_ benim abimle teyzemin kızı evlendi şans mı bilmiyorum ama ikiside çok sağlıklı. Genel olarak baba tarafından sıkıntı oluyomuş diye biliyorum yinede net bi bilgim yok
Gevrekboyozz Zeyneparsln iki abimide kendi ailem akraba evliliği yaptırdı biri dıdısının dıdısı biri teyzemin kızı bi ben paçayı kurtardım içlerinden. Genel olarak bu durum kürtlerde yaşanıyor. Ama şimdiki akılları olsa ne kadar uzak o kadar iyi taş yakından gelince daha fazla acıtıyo akakakka
Osenolsanbari Ryhn55_ hem akraba evliliği yapmışsın hem hamile kalmışsın hem detaylıya gitmemişsin ve 36. Haftaya gelince mi aklına geldi bunlar 🤦♀️
Ryhn55_ Osenolsanbari Evet olamaz mı hanimefendi bu nasıl bir yorum yapmaktır anlamıyorum bilmediğim için burada bir soru soruyorum verdiğiniz tepki hiç normal değil.
Aynuresma Osenolsanbari tepkin çok yersiz kadın vesveselendiği için böyle bi konu açmış cevap vermek zorunda değilsin bence karşındaki hamile bi kadın kelimelerini seçerek konuşmalısın
gulten_01 Osenolsanbari İnsanların hayatını ve yaşadığı aile içi durumu bilmeden ön yargıda bulunmak hiç doğru değil . Hanımefendinin zaten doğumuna az kalmış akraba evliliğini gönüllü ya da gönülsüz yapmış şuan bu durumu değiştirebilirmiyiz hayır olan olmuş . Bence güzel sağlıklı olması dileklerimizi iletmemiz daha yerli olur diye düşünüyorum .
Lur-2006 Gevrekboyozz bırak akrabamla evlenmeyi tüm akrabalarımdan nefret ediyorum ahahahaha şeytan görsün yüzlerini
Gevrekboyozz Lur-2006 bizim gözümüz sonradan açıldı tabi ama ortalıkta ikişer çocuk olunca dönüşü zor diyip bıraktık amskakks
Gevrekboyozz Lur-2006 taş uzaktan gelmiyomuş onu görmüş olduk artık bi daha ki bahara kaldı o hayaller akkakaka
Osenolsanbari Ryhn55_ yapılacak zibilyon tane test var ve bu testlerde sıkıntı çıkar ise bebeğin sağlıklı olabilmesi için alınacak milyonlarca önlem varken daha yeni aklına geliyorsa bunlar yazık gerçekten biraz bilinçlenin öyle yattım kalktım çocuk oldu demekle bitmiyor bu iş
SimgeGktg Ryhn55_ Önemli olan kan uyuşmazlığı olup olmadığı diye biliyorum ben. Bir sorun yoktur Allah’ın izniyle inşaallah 🤲 Sağlıkla gelsin bebeğiniz ❤️
Osenolsanbari Aynuresma gayet de kelimelerimi seçerek konuşuyorum bu saatten sonra bebeğinde sıkıntı olur yapmasaydın etmeseydin desek değişecek bir şey var mı? Önlemini başında alması gerekirdi ayrıca yorumuma müdahil olmazsan sevinirim post sahibine yaptım yorumu sana değil
Ryhn55_ Aynuresma edebli edebinden susar edepsiz ben susturdum zanneder o yüzden cevap vermeyeceğim kendisine size de anlayışınız için teşekkür ederim çok incesiniz ..
Amineazra Ryhn55_ benim çevremde yok ama herkeste olumsuz durum yaşanır da diyemeyiz umarım sağlıklı olur 💕( detaylı ultrason da çok pahalı yani belki bu sebeple fırsat olmamıştır )
Zeyneparsln Ryhn55_ Cahillikten başka birşey değil çocuğun sağlığını hamilelikte değil evlenmeden neden düşünmüyorsunuz Allah korusun hasta sakat doğan çocukların çoğu akraba evliliğinden zaten bunun bilincinde değil misiniz